روابط عمومی
آرمان خالقی، معاون توسعه ارتباطات شرکت شیرین عسل گفت: وجهه سازمانی باید به درستی توسط مدیران ارشد تدوین شود و باید باورپذیر باشد
آرمان خالقی، معاون توسعه ارتباطات شرکت شیرین عسل گفت: وجهه سازمانی باید به درستی توسط مدیران ارشد تدوین شود و باید باورپذیر باشد. وجهه سازمانی درون سازمانی چگونه است و برون سازمان چه وجههای دارد. باید به گونهای ایجاد شود که کارمندان به فعالیت در شرکت افتخار کنند. اگر نیروی کار به درستی برند سازمان خود را نشناسد، نسبت به آن وفادار نخواهد بود.
او افزود: باید تمامی اقدامات برای کارمندان شرح داده شود. همچنین برای افکار عمومی نیز با شفافسازی باید فعالیتها بازگو شود. اخلاقیات، رعایت عدالت در وجهه سازمانی و رضایت شغلی بسیار موثر است. باید به مخاطبان چه درون سازمان و چه بیرون از سازمان اعلام کنیم که خدمات و محصولات مناسب و باکیفیتی ارائه میکنیم.
خالقی تاکید کرد: در زمان چالشها، روابطعمومیها موظفند تا راهکار مناسب را یافته و شرکت را از هجمه و جوسازی نجات دهند. سال گذشته یکی از برندهای معتبر غذایی به دلیل تهاجم علیه برند دچار معضلات بسیاری شد. در ماجرای قرص در کیکها نیز برندهای صنایع غذایی مانند برند ما با مشکلات بسیاری مواجه شدیم. در صورتی که این اخبار تهاجم رقیبان بوده و همه میدانند چقدر نادرست بود. باید وجاهت و اعتماد نسبت به برندها را بعد از ایجاد چالشها بازگردانیم. مدیران ارشد باید به این باور برسند که روابطعمومیها سازمان را از بحران خارج میکنند.
او افزود: روابط عمومی یک روند است. روابط عمومی براساس اصول علمی باید فعالیت کند.
https://www.iranhim.ir/%d8%a2%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d8%a7%d9%84%d9%82%db%8c%d8%8c-%d9%85%d8%b9%d8%a7%d9%88%d9%86-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d8%b9%d9%87-%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d8%a7%d8%b7%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%d8%b1%da%a9/
من آرمان خالقی، قائم مقام دبیر کل خانه صنعت، معدن و تجارت هستم.
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخشهای موردنیاز علامتگذاری شدهاند *
(فیلم) دلیل موافقان تعطیلی پنجشنبهها، افزایش نرخ باروری است! – فراز دیلی 1403/02/22
گفتگوی تلفنی برنامه ی نمودار – رادیو ایران 1403/02/18
مصاحبه با شبکه ی «بالاتر» در خصوص تعطیلی روزهای هفته – اردیبهشت 1403
اجرا نشدن ماده 24 قانون بهبود محیط کسبوکار، ترک فعل است – اتاق ایران آنلاین 1402/11/25
دانش برروز در بحث معدن نداریم – صفحه اقتصاد 1402/05/19
تمامی حقوق این وبسایت محفوظ و متعلق به مهندس آرمان خالقی می باشد و هرگونه نشر مطالب آن آزاد و منوط به ذکر مرجع است.